HelloFysio, voor vitale medewerkers

We richten ons op gezond werk- en leefgedrag van je medewerker en het voorkomen van vervelende pijnklachten. Omdat we zowel online als fysiek contact houden met medewerkers, zijn we in staat snel bij te sturen en over langere periodes advies te geven. De aanpak die duurzaam effect heeft op de vitaliteit van je medewerkers.

In het kort

  • 24/7 toegang tot online kennisbank
  • Behandelingen (online) naast werkuren mogelijk
  • Gemiddeld 33% minder behandelingen
  • Binnen 4 uur (online) een afspraak
  • Advies en rapportage op bedrijfsniveau

Return on Health

  • Daling verzuim door afname klachten
  • Geen reistijd, minder verleturen
  • Afname instroom WIA
  • Beter effect in minder (33%) behandelingen
  • Hoge tevredenheid

Stepped care aanpak gericht op zelfmanagement

Stap 1

Zelfstandig aan
de slag

Zelf aan de slag met e-health HC Health

24/7

Stap 2

Ondersteuning online of fysiek

HelloFysio Online ondersteuning

Maak direct een afspraak

Stap 3

Persoonlijke coaching op locatie

HelloFysio

Loop even langs

Stap 1: Unieke zelfhulp module

Medewerkers krijgen de beschikking over een kennisbank met praktische en wetenschappelijk onderbouwde informatie over de klacht. De medewerker kan met de oefeningen en tips zelf aan de slag met z’n herstel. 

Zijn er vragen? De HelloFysio-therapeut reageert binnen 24 uur op eventuele vragen per e-mail.

Stap 2: Persoonlijke begeleiding

De medewerker maakt zelf online of per telefoon een afspraak met de HelloFysio-therapeut. 

Na een evidenced based screening wordt bepaald of coaching via de telefoon of webcam de beste oplossing is voor de medewerker. Vervolgens vindt er een grondige analyse plaats van de oorzaak van de klacht. De medewerker gaat onder het toeziend oog van de HelloFysio-therapeut aan de slag met oefeningen en tips in het Persoonlijk Plan. 

Met de HelloFysio app hebben de medewerker en de HelloFysio-therapeut overal en altijd inzicht in het herstel. 

Deze innovatieve aanpak is volgens het onderzoek van de Radboud Universiteit zeer effectief bevonden. Medewerkers herstellen sneller in minder behandeltijd en de zelfredzaamheid neemt significant toe.

Stap 3: Arbeidsfysiotherapie op locatie

Met de arbeidsfysiotherapeut op locatie heeft je bedrijf altijd een persoonlijke HelloFysio-therapeut paraat. Deze kent de werkplek en omstandigheden, wat een succesvol resultaat bespoedigt. Daarnaast scheelt het reistijd voor medewerkers  dus verleturen voor je bedrijf. Medewerkers hebben op kantoor persoonlijk contact met de fysiotherapeut en krijgen een persoonlijk online behandelplan mee met oefeningen en de mogelijkheid om vragen te stellen aan de bedrijfsfysiotherapeut.

De HelloFysio-therapeut op locatie heeft op je bedrijf een behandelruimte en zal preventief op de werkplek aanwezig zijn voor training en adviezen. Op deze manier vervult de HelloFysio-therapeut zowel een preventieve als curatieve rol in het optimaliseren van de inzetbaarheid van je medewerkers.

HelloFysio
Vitaliteitscampagne

Optimaal effect met een vitaliteitscampagne

Een jaarlijks terugkerende campagne versterkt de betrokkenheid van de medewerkers. Een optimaal effect op de duurzame inzetbaarheid van medewerkers.

Andere unieke oplossingen

HelloWerkplek

Een gezonde werkhouding zorgt voor minder pijn.

HelloVitaal

Drie unieke vitaliteit oplossingen in één dienst.

HelloEnergy

Fysiek en mentaal in balans voor alle medewerkers.