hf-logo-svg
tno-logo
Stap 1
Lichte fysieke klachten? Zelf aan de slag.
Stap 2
Samen met de fysio aan de slag.

Stap 1: Lichte fysieke klachten? Zelf aan de slag.

Heb je lichte fysieke klachten? In de kennisbank vind je allerlei informatie over deze klachten, de oorzaken, tips ter voorkoming en mogelijke oplossingen in de vorm van video’s met oefeningen om aan je herstel te werken.

  • 125 klachten uitvoerig uitgelegd
  • Instructievideo’s op maat
  • Werken aan je herstel waar en wanneer je wilt
  • 24/7 bereikbaar
  • Gratis beschikbaar
Bedrijfsfysiotherapie - HelloFysio mobiele applicatie

Stap 2: Samen met de fysio aan de slag.

Voor zwaardere fysieke klachten maak je een afspraak met een gediplomeerde fysiotherapeut. Na het consult via webcam of telefoon ontvang je een persoonlijk behandelplan en werk je onder begeleiding aan je herstel.
  • Contact per e-mail, telefoon en webcam
  • Inzicht in je behandelingen
  • Persoonlijk advies door een gediplomeerd fysiotherapeut
  • HelloFysio app maakt je herstel inzichtelijk
  • Gratis voor alle medewerkers

Behandelingen voor TNO-medewerkers worden door de werkgever (TNO) vergoed. Inhuurkrachten en stagiaires vallen niet onder TNO-medewerkers.

Een verwijzing van de huisarts is niet nodig.

HC Health is een zorgaanbieder, net zoals je huisarts of de reguliere fysiotherapeut. Dit betekent dat we je privacy volledig waarborgen en vertrouwelijk met je gegevens omgaan. Jouw behandelgegevens worden dus niet gedeeld met je werkgever of zorgverzekeraar. Telefoon- en webcamgesprekken worden nooit opgeslagen.

We bieden je fysiotherapie waarbij je snel en goed behandeld wordt via telefoon, webcam en internet. Dit kan altijd en overal. En dat is wel zo makkelijk.

  • Je bespreekt je klachten met een fysiotherapeut per telefoon of webcam.
  • Je krijgt een persoonlijk behandelplan met oefeningen (op video en met gesproken uitleg), tips en adviezen om snel te herstellen van je klacht.
  • Je hebt regelmatig in contact met de fysiotherapeut om je voortgang te bespreken.

Je mag een afspraak afzeggen tot 24 uur van te voren. Als je al onder behandeling bent kun je de afspraak verzetten door contact op te nemen met je HelloFysiotherapeut. Wil je je eerste afspraak verzetten? Neem dan contact met ons op: afspraak@hchealth.nl of 020-4123006.

Zeg je niet op tijd af, dan brengen wij de gemaakte kosten bij je in rekening.

Het maken van een afspraak is alleen toegankelijk voor vaste medewerkers, niet voor inhuurkrachten en stagiaires.