Personeelsplanner & Officemedewerker
32 tot 40 uur per week

Ben je proactief, communicatief en een echte regelaar? En wil je daarnaast werken bij het gezondste bedrijf van Nederland? Lees dan snel verder, want HC Health is op zoek naar jou!

Medewerkers over HC Health

Dit is HC Health!

HC Health is hét vitaliteitsbureau voor werkend Nederland. Met 85 bevlogen medewerkers richten we ons op het leveren van premium corporate well-being solutions die écht impact voor bedrijven als ABN AMRO, ING, Achmea en KLM. We bedienen in totaal 45 corporate klanten en bereiken daarmee zo’n 247.632 medewerkers. Samen zijn we op missie om impact te maken op 1 miljoen medewerkers en we stoppen niet tot het heel normaal is om ook tijdens je werk aan je vitaliteit te werken.

Wat ga je doen?

In deze rol ben jij de spin in het web van onze organisatie. Jij zorgt dat alles soepel verloopt: van personeelsplanning tot ondersteuning van de backoffice.

Wij zoeken een enthousiaste starter die 40 uur per week beschikbaar is. In deze rol krijg je de verantwoordelijkheid voor het optimaal inroosteren van ca. 80 fysiotherapeuten, beweegcoaches en stoelmasseurs bij onze klanten. Daarbij weet jij uitstekend te balanceren tussen de verschillende belangen. Je hebt dagelijks contact met de teamcoach, accountmanagers en natuurlijk onze andere medewerkers.

Naast de planning ondersteun je de officemanager met HR-werkzaamheden, zoals het verwelkomen van nieuwe collega’s. Zo draag jij bij aan een soepele organisatie én een fijne start voor nieuwe teamleden.

Een greep uit jouw belangrijkste werkzaamheden:

  • Inplannen van fysiotherapeuten, beweegcoaches en stoelmasseurs bij onze klanten. Jij zorgt ervoor dat alle aangevraagde uren daadwerkelijk gemaakt worden;
  • Coördineren van vakantieplanning en ziektevervanging van je collega’s uit de operatie;
  • Beantwoorden van telefoontjes, mails en ondersteuning bij het ticketsysteem;
  • Ondersteuning bij HR- en officewerkzaamheden en het werving & selectieproces;
  • Verzorgen van een vlotte indiensttreding van nieuwe medewerkers;
  • Meedenken en bijdragen aan procesverbeteringen binnen de planning en backoffice;
  • Organiseren van personeelsactiviteiten en bijdragen aan een happy office;
  • Je bent onderdeel van het backoffice team. Samen zorgen jullie ervoor dat alles reilt en zeilt op kantoor.
  • Wat breng jij mee?

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau;
  • Accuraat, stressbestendig en zelfstandig;
  • Affiniteit met roosteren en HR (ervaring als planner is een pré);
  • Sterke communicatieve vaardigheden en een positieve instelling;
  • Snel wegwijs in nieuwe computersystemen en leergierig.
  • Wat wij bieden

  • €2660 tot €3220 o.b.v een 40-urige werkweek en ervaring;
  • Een uitdagende en afwisselende functie binnen een innovatieve en groeiende organisatie;
  • Een moderne werkplek in Amsterdam en vrijheid om thuis te werken;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een persoonlijk vitaliteitsbudget, 25 vakantiedagen o.b.v. een 40-urige werkweek, pensioenregeling, reiskostenvergoeding en een MacBook;
  • Jaarlijkse bonus o.b.v. van de gemaakte winst;
  • Een inspirerende en dynamische werkomgeving waarin jouw input en initiatieven worden gewaardeerd en waarin we met elkaar successen vieren;
  • Ruimte om tijdens je werk ook aan jezelf te werken met onze eigen dienstverlening;
  • Toffe teamuitjes, waar nog lang over wordt nagepraat.
  • Reageren

    Als jij helemaal in je element bent in een jong, informeel bedrijf op een missie, dan steken wij graag tijd in het bestuderen van je sollicitatie! Solliciteer direct en stuur je CV en motivatiebrief naar [email protected]. Wil je eerst nog wat meer informatie? Bel ons gerust op 020 412 3006.

    We horen graag van je!

    Direct solliciteren

    Personeelsplanner & Officemedewerker


    Personeelsplanner & Officemedewerker
    Solliciteer direct